Filmavond 'Here I Go' door GALOP

In het bijzijn van regisseur Jaan Stevens en hoofdrolspeler Ruben, nodigt GALOP u uit om de documentaire 'Here I Go' te bekijken. Na de vertoning bieden we een boeiende nabespreking met de makers en enkele betrokkenen van het eerste uur aan, gevolgd door een informele receptie waarbij u de kans hebt om verder na te praten.

“Om te ontsnappen aan de druk thuis vertrekt de 17-jarige Ruben vrijwillig naar Albezon, een afgelegen boerderij in de Zuid-Franse Cevennen. Daar logeert en werkt hij twee maanden bij Sam en Emmy, een Belgisch gastgezin. In Albezon lijkt Ruben zijn ogenschijnlijk gesloten en afstandelijke zelf te mogen zijn, wat hem toelaat te reflecteren over en zich een weg te banen door zijn moeilijke verleden.”

GALOP is de alumnivereniging van de opleiding Pedagogische Wetenschappen van de Universiteit Gent en de opleiding Sociaal Werk georganiseerd door de Associatie Universiteit Gent.

Datum en tijd: woensdag 24 april 2024 om 19u00
Programma:

• 19u00: ontvangst en welkom
  • 19u30: filmvertoning
  • 20u20: nabespreking
  • 21u: receptie en netwerking

Locatie: Campus Dunant Henri Dunantlaan 2, 9000 Gent Auditorium 4
Inschrijven en kostprijs:

• Deelnemen is gratis,
  • maar registreren is verplicht via https://event.ugent.be/registration/Filmavo ndGALOP (t.e.m. vrijdag 19 april 2024)